Desculpe que non me levante, senhora

Benvid@s amig@s a un blog que adopta unha óptica transgresora dende un pasotismo que non é tal.

Da medida das cousas

Ti dís: Galicia é ben pequena. Eu dígoche: Galicia é un mundo.
Do grandor do teu esprito depende de todo.

Si o teu pesar é fondo, a túa terra, pra tí, non terá cabo, nela estará o mundo.
Si o teu pensar se detén na codia das cousas, non digas tampuco: Galicia é ben pequena; és tí, que endexamáis poderás concebir nada grande.

terça-feira, 25 de janeiro de 2011

Unha de Kinder

Alguén me dixo unha vez que a nocilla ma podía pasar, e as croquetas tamén, que é comida dunha muller feita e dereita. Pero..... non me pasa os SCHOKOBONS!!!
Iso depremiume, afundiume... sen produtos Kinder.... que vou facer eu?? E aínda por riba xa teño catro puntos máis para conseguir o xogo de sábanas de Agata Ruíz de la Prada....
E agora que fago? Bye bye Schokobons?? E os Ferrero Rocher tamén entran no lote??



Iso si, os Kinder Bueno sempre estarán na miña vida.

4 comentários:

  1. A vida do patrón as veces é inexplicablemente dura!! xD
    Salud e moitos schokobons!! xD

    ResponderExcluir
  2. Oi, o anónimo resulta que agora lle dá ás artes marciais!

    Unha noticia: o neno kinder ten 47 anos (he dicho).

    ResponderExcluir
  3. Filosofía Corenta e sete! (dios mío que malo, xa calo a boca, non vos preocupedes)

    ResponderExcluir