Desculpe que non me levante, senhora

Benvid@s amig@s a un blog que adopta unha óptica transgresora dende un pasotismo que non é tal.

Da medida das cousas

Ti dís: Galicia é ben pequena. Eu dígoche: Galicia é un mundo.
Do grandor do teu esprito depende de todo.

Si o teu pesar é fondo, a túa terra, pra tí, non terá cabo, nela estará o mundo.
Si o teu pensar se detén na codia das cousas, non digas tampuco: Galicia é ben pequena; és tí, que endexamáis poderás concebir nada grande.

sexta-feira, 13 de agosto de 2010

Comme te po' capì chi te vò bene
si tu le parle 'mmiezzo americano?
Quando se fa l 'ammore sotto 'a luna
come te vene 'capa e di:"I love you!?"

Quen non se sumou aínda ao fenómeno do verán? Paparamericano!!!
Un grande éxito que ninguén deixou de bailar este ano, personaxes famosos están dentro desta ola iniciada por Tonterías las Justas

Incluso o pequeno e inigualable Pocoyó atrévese a bailalo co seu grande amigo o Pato Amarelo:



Que baile!!! Que forma de mover os pés, que forma de mover as cadeiras, que toquiños tan sutís no seu cuíño..... (non lle estará facendo competencia ao admirable Sin Chan??) So lle faltaba tirarse ao chan e facer a Gamba (nisto Shin Chan prefería facer a miñoca: "dame a merena que morro de pena, dame a merena que morro de fame")

Non o pensedes máis e unídevos á masa que xa está a bailar esta sublime coreografía de Pocoyó (alias: Jesusito de mi vida, que eres niño pocoyó), unha nova fórmula para coñecer ao teu ligue, sen deixar atrás os clásicos: "e tí, como sáchalas patacas?", "e cantas vacas tes?"
SORTE!!

7 comentários:

  1. estas como una cabra, nunca me cansare de repetirtelo, pero me parece rompedor el montaje, la musica le viene que ni pintada

    ResponderExcluir
  2. a que si?
    parece que a coreografía foi feita para a cancion.... jajajaja
    voullo mandar a Tonterias las justas aer se o poñen!!!

    ResponderExcluir
  3. jajaja estaria bien, seguramente hasta te lo pongan, porque parece lo que dijiste,hecho para esta cancion

    ResponderExcluir
  4. Miña nai querida !!! Cando llo ensine a miña sobriña vai flipar!!!
    Xa imaxino eu a Pocoyó na disco "Jastas pista nena?" je je
    Por certo moi bo o de "e ti como sachas as patacas?" ou "Cantas vacas tes?", eu engadiría "E loh..., o teu piorno cantos claros ten?", ou "Emporeso..., Cantos ferrados veñen sendo?"
    ;)
    PD Felicidades polo blog, sodes a a caña!!
    Salud!!!
    GBS

    ResponderExcluir
  5. Que eres niño pocoyó!!jajaja aínda me río agora!!
    Estou de acordo con diasconredbul cando fai referencia á montaxe... estremecedora, sen dúbida.

    ResponderExcluir
  6. Triana....estás, estás..mui loca...xDDD
    Pero mola mil..iso é indiscutible!!!
    Ains!! q majisima q é esta muller
    :)

    ResponderExcluir
  7. jajajajajaja,
    non sei porque pero aínda leo agora o teu comentario!!!
    grzas quinteira!!!! ti tampouco quedas atrás!!!

    ResponderExcluir