Desculpe que non me levante, senhora

Benvid@s amig@s a un blog que adopta unha óptica transgresora dende un pasotismo que non é tal.

Da medida das cousas

Ti dís: Galicia é ben pequena. Eu dígoche: Galicia é un mundo.
Do grandor do teu esprito depende de todo.

Si o teu pesar é fondo, a túa terra, pra tí, non terá cabo, nela estará o mundo.
Si o teu pensar se detén na codia das cousas, non digas tampuco: Galicia é ben pequena; és tí, que endexamáis poderás concebir nada grande.

sexta-feira, 12 de março de 2010

Por que temos que estar mort@s para saír nos papeis?
Queremos que o epitafio sexa o que menos importe no panorama literario galego da actualidade, queremos que a literatura feminina deixe de ser entendida como literatura perfumada... Existe vida despois de Rosalía.

6 comentários:

  1. oi oi oi!!
    pero que cousa máis bonitiña!!!!!

    ResponderExcluir
  2. triana quedouche xeniall!!!! eu elennha sempre-cus-de-judas estamos encantadas!!
    en palbras de elena"oi oi oi que ben lle quedou a triana"=)
    Bueno pois aora a poñer cousas para poder analizar ajaja.
    firmado:Irâo-sempre-no-châo

    ResponderExcluir
  3. jajajajaja!! grazas!!!
    é qeu son unha xoia!! jajajaja
    pero creo que vou cambiar a cor das letras dos comentarios... porque non leo nada!!!
    e como é iso de comentar e non publicar nada!!!!!!
    jajaja

    ResponderExcluir
  4. é que non se pode saturar o website!XD

    ResponderExcluir
  5. ooooo saturar!! vamos a convertir este espazo no noso tuenti particular!!!

    ResponderExcluir
  6. eu creo que xa o é... estades moi viciadas vós!! (eu tamén...NOOOOOOON)

    ResponderExcluir