Desculpe que non me levante, senhora

Benvid@s amig@s a un blog que adopta unha óptica transgresora dende un pasotismo que non é tal.

Da medida das cousas

Ti dís: Galicia é ben pequena. Eu dígoche: Galicia é un mundo.
Do grandor do teu esprito depende de todo.

Si o teu pesar é fondo, a túa terra, pra tí, non terá cabo, nela estará o mundo.
Si o teu pensar se detén na codia das cousas, non digas tampuco: Galicia é ben pequena; és tí, que endexamáis poderás concebir nada grande.

terça-feira, 16 de março de 2010

এহানর মানুরে/নাগরিকরে ভারতীয় বুলতারা।

Definicións para poder ler Vanakkam Benvidas*:

1.
Sari/Saree: vestido tradicional usado por millóns de mulleres do Subcontinente indio.

2. Tika/Bindi: adorno tradicional das mulleres indias, orixinalmente tratábase dun pequeno punto vermello na fronte.

3. Igualdade: principio que recoñece a todos os cidadáns capacidade para os mesmos dereitos.

4. Liberdade: estado de quen non está preso.

* Vanakkam Benvidas
trátase dunha obra literaria na que conflúen diversas culturas.
Non temos por que vestir Sari, nin pintar na fronte un punto vermello para empaparnos da humidade cálida das palabras de Rokkiah, de Kutti Revathi ou de Malathi Maithri.
Anímovos a que leades, pola igualdade e liberdade.

(Máis información en www.implicadas.org)


P.D. Como sei que hai moita xente á que a literatura de autores con nome que non pode pronunciar in inglish piquinglish (por iso de que queda súper cool ler a Joyce) non lle importa tres carallos, ao mellor pícalles a curiosidade de coñecer o extraño caso da ¨masturbación como unha besta da noite¨ de Sukirtharani, que nos recorda á nosa Lupe Gómez (dende Os teus dedos na miña braga con regra xa non é o que era) ;)

9 comentários:

  1. TÁLALLE AHI!!!!!!!!
    jajajajajaja
    esa posdata é desgarradora!!!!!
    un reclamo para o libro dos que nunca antes vira na miña curta e nova vida..... jajajajaja
    non está mal, nada mal... xa me prestarás o libro para ver como trata a masturbación de Sukirtharani!

    (uis, Eleninha Nos-cus-de-Judas, o que me fas dicir!! jajajajajajaja!!!!)

    ResponderExcluir
  2. aiiisssss
    un comentario breve pero moi profundo... jaajjaja

    ResponderExcluir
  3. aqui estou...(que se non Triana borrame..¬¬)

    ainda queda moito por loitar pero para iso estamos as seres mais fortes que pousan o pe sobre a terra...as mulleres!

    ResponderExcluir
  4. xa escoitei os poemas lidos polas autoras... e flipei con Yolanda López... que ímpeto mimadriña! alguén sabe quen é esa muller??

    ResponderExcluir
  5. non perdoa, eu non borro a ninguén, pero os colaboradores son para publicar entradas, o que non publique non ten sentido que sexa colaborador... non??
    para iso podes facervos seguidores e podedes comentar igual....
    :)

    ResponderExcluir
  6. Hoxe fíxenme cunha capa de Superman.
    Estou guapísimo... márcame as coxas cousa fina

    ResponderExcluir
  7. A publicar todo becho vivinte!

    ResponderExcluir