Desculpe que non me levante, senhora

Benvid@s amig@s a un blog que adopta unha óptica transgresora dende un pasotismo que non é tal.

Da medida das cousas

Ti dís: Galicia é ben pequena. Eu dígoche: Galicia é un mundo.
Do grandor do teu esprito depende de todo.

Si o teu pesar é fondo, a túa terra, pra tí, non terá cabo, nela estará o mundo.
Si o teu pensar se detén na codia das cousas, non digas tampuco: Galicia é ben pequena; és tí, que endexamáis poderás concebir nada grande.

quarta-feira, 7 de abril de 2010

E tu tocarías a campainha?..

No libro do Mandarim que tivemos que leer os alumnos de Língua Portuguesa plantaxabase un conflicto de moralidade: O protagonista con tocar unha simple campaiña faríase rico e endexamis vovería a ser un home con privacións económicas,pero cando el a tocase privaría da sua vida a un mandarim da China..
Algo parecido ocorreu na realidade,nun experimento feito en Estados Unidos no cal uns científicos plantxanlle a un número de persoas o seguinte:
"Con so tocar un botón ocorrería algo bo ou malo"
Todos pensarímos que ante o riesgo de que puidese acontecerlles algo malo non pulsarían o botón,pois non foi así o 50% dos participantes nese experimento pulsou ese botón...
e ti que farías? pulsarías o botón?
Tocarias tu a campainha?

7 comentários:

  1. aí vai a miña primeira entrada..como acabamos de ler o mandarin case todos podemos opinar!jeje
    a por certo entrada noutro novo blog supraogasmo!jejejeje

    ResponderExcluir
  2. esa iriâo-sempre-no-chao!!

    pois eu diríache que non a tocaría, pero estaría mentindo. É que eu creo que non aturaría as ganas de saber que pasa se a toco!!

    ResponderExcluir
  3. Pois, o contrario de Elena, non a tocaría. Creo q son votada pra diante, pero daríame "miedito" saber q ao mellor ocorrería algo malo......

    jejejeje, Iriâo....molan estas entradas tuas nas nos fas reflexionar!!

    bicos
    :)

    ResponderExcluir
  4. Eu a verdade tampouco a tocaría...son demasiado cobarde jajajaja pero Elena e unha votada jajajaja
    Eque eu son moi moralista....xD

    ResponderExcluir
  5. iriâo...eu tocaríaa...antes morro que non tocala!!! eu son como elena...non podo quedar cas ganas de saber o que pasa...non me pode pasar algo peor que non saber que pasa!!xD

    ResponderExcluir
  6. Letii non me digas eso..!!eu creia que eras unha rapaza con sentido eh...ajajjajaa de elena xa mo esperaba que é unha tola ( con mucho amor):)
    ui ui algo hace mal la sociedad creo yo...JAJAJ

    ResponderExcluir
  7. Por certo letii sube unha entrada!!:D

    ResponderExcluir